Posted in Catatan Putih Merah

Jail

8 April 2009

Diary,
Yah.. Ulvi hari ini enggak masuk lagi. Masih sakit. Udah tiga hari enggak masuk.
Oh ya diary, tadi bersih-bersih lagi. Tapi tadi bersih-bersihnya di kelas. Aku kebagian ngepel diary. Pas aku mau ngepel bagian ujung, eeh disana juga ada Bintang lagi ngelap kaca jendela. Heee.. Asli seneng bangeett!!!

Huhuuuu.. Nyebelin!! Waktu belajar aku sama Ummu dijalin mulu sama Talitha. Heuuhhh emang sih Talitha itu jailnya ampuunn.. Hihiihh..

“Ciee..Sita ngeliatin aja,” ucap Ummu gara-gara aku memandang ke arah jendela. Disangkanya Ummu aku lagi mandang Bintang. Iihh please deh! Enggak segitunya juga kali.. Huahhhh

Advertisements

Author:

Hello and welcome in my blog! I'm Ihat Azmi. I like reading, writing, and listening a music. I write everything I feel. I'm a student in Galuh University. Pempek is a my favourite food. You can read my writing here. So enjoy in my blog guys!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s