Posted in Catatan Putih Merah

Fall in Love

23 Februari 2009

Hai diary! Uuhh … Bangun tidur kok pusing banget sih! Dah kesiangan lagi. Habisnya siih tadi malem nonton bola nyampe jam 10. Jadi bangunnya kesiangan. Aku enggak sarapan, habisnya temen-temen udah pada nyamper.
Pas disekolah, duuh kok pusing sih. Tapi inikan bagian SDN.4 yang upacara. Jadi aku kebagian baca UUD. Udah enggak enak firasat aku. Eh ternyata bener, udah baca UUD langsung jongkok soalnya pusing banget. Terus aku langsung masuk ke kelas 5. Duuhh.. Banyak banget nih yang sakit.
Mm.. Kok datang lagi sih rasa yang mm enggak enak deh!
Dan kenapa ya aku jadi suka sama… Hehee apa aku lagi fall in love? Pasti penasaran ya? Ahh.. Siapa aja deh. Pengen tau aja.. 😀

Advertisements

Author:

Hello and welcome in my blog! I'm Ihat Azmi. I like reading, writing, and listening a music. I write everything I feel. I'm a student in Galuh University. Pempek is a my favourite food. You can read my writing here. So enjoy in my blog guys!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s